Söndagspyssel..

Tudilu! Kom nyss hem , vi har varit på stan en sväng. Kikat runt lite och så köpte vi gardiner till nya köket. Jag är jättetrött panelgardiner , tycker inte det är spec snyggt längre så hade bestämt mig för att vi absolut inte skulle ha några nu i nya lägenheten men sen så kände jag att alla gardiner vi titta på var alldeles för "maffiga" för ett köksfönster (tyckte jag iaf) så nu blev det paneler ändå , fast vi ska ha dubbla sådär - ni vet?! Och i köket ska vi ha grönt/lime ah ni får se sen när det är klart : ) Jag hoppas det blir bra..

I vardagsrummet kommer vi dock inte på vad vi vill ha för färger. Vi ska ju måla om där å har inte ens bestämt färg dit. Neutralt vill vi ha det eftersom vi haft fondvägg 2 ggr nu men ah , det är svårt : ) Våra vardagsrumsmöbler går ju i svart så vad som helst passar ju till det i stort sett. . .

Vi avslutade den lilla shoppingen med att gå å sola. Jag solade ju igår också , vet att det inte är bra å sola för ofta men då jag absolut inte brände mig eller ngt igår så kände jag att det inte gjorde ngt om det blev 2 dagar i rad. Har redan fått lite färg , känns skönt. Man både ser och känner sig fräschare med lite färg. Im gonna be a pepparkaka ;P

Nu ska vi måla klart lite i hallen , har spacklat igen lite hål osv. Imorgon ska lgh besiktas åh det känns fan inte som att de kommer kunna klaga på nånting. Vi har nästa spacklat bort å målat varenda hål osv som blivit av saker vi haft på väggarna. När vi flytta in var det hål å skit överallt! Det enda som ser förjävligt ut just nu är badrummet men det gjorde det när vi flytta in också å vi har inte orkat bry oss om att göra ngt heller..

Jaja så äre : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hör av dig nån dag om du vill sola ihop för ja har köpt nytt kort nu:) Vi måste ses snart. Pussa

2010-03-28 @ 19:49:58
Postat av: Anonym

Kommentaren ovan är från mig (Mli) men mitt namn kom inte med, och inte nu heller.. men men. Puss igen:P

2010-03-28 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0