Söndag igen..

Idag har vi varit flitiga ska ni veta, vaknade å klädde på oss typ sedan åkte vi ner till stan för att kika runt lite å se om vi hittade några roliga gardiner - det gjorde vi inte! =/ Åh så träffa vi på Carro & Peter som också var nere å gjorde stan. De skulle ut till Ingelsta så vi bestämde oss för att följa med och på vägen dit började alla tjata om att de var hungriga så vi åkte till Maxi , lunchade å hade det allmänt trevligt : ) sedan promenera vi bort till Rusta , Bolagret mm. Sjukt härligt väder var det också , promenaden hem kändes som det gick på 2 sec..

Väl hemma så rensade vi i källarförrådet , 3 säckar fulla med skit som ska slängas! Och sedan gav vi oss på att frosta av frysen , så nu är den jättefin ; ) skönt å ha lite gjort innan flytten men jag typ spyr när jag tänker på hur mycket vi har å göra. Jag tänker göra lite varje dag nu iaf så vi slipper stå där kvällen innan som sist. Det var fan hemskt!! Imorgon funderar jag på att dra fram spisen å städa där :$ eeuw.

Har nyss tagit ett varmt bad å gjort ansiktsmask , min hy är åt helvete just nu och likaså min mage. Aj aj! Har hört att dålig hy och problem mage kan hänga ihop?! Hmms. Hoppas det går över tills imorgon när jag ska jobba , orkar inte ha ont å försöka vara normal å social när jag bara vill lägga mig ner å tjuta typ..

Vill ni se bild på vårat blivande bord + säng om vi inte drastiskt bestämmer oss för ngt annat? Här kommer de iallafall:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0