Raaa raah , Uhlalala..

Toorsdag idag : ) damn vad fort veckorna går nu , de bara flyger förbi! Bra eller dåligt? Jag vet inte : ) Har snart avverkat en månad av mitt vikariat liksom. Men tiden får gärna rulla på i denna fart ett tag till. . .

Idag har vi beställt köksbordet & stolarna , 4600:- kommer kalaset gå på. Inte billigt men det är ngt vi behöver och vill ha så det är bara att slanta upp ; ) passar ju väldigt bra att jag får "riktig" lön just nu. På lördag ska vi även till Ikea å shoppa lite med Becca , vi behöver lite lampor å annat småkraffs - älskar Ikea : ) annat vi ska göra ihelgen är att riva vår fondvägg i vardagsrummet å måla den väggen i samma färg som övriga väggar. Det kommer bli så mkt stora hål efter våra tv-möbler så vi kände att det var lika bra att göra så för att slippa klagomål efteråt , eller vid besiktningen. Lite synd , det är ju en snygg fondvägg men stora hål är ju inget kul!

Trött som ett as är jag , orkar verkligen inte göra nånting efter jobbet känns det som :$ men jag hoppas jag vänjer mig och blir piggare snart. . .

Nehe , ska avrunda här. Robban vill ha myskväll , vet inte vad han har tänkt sig men han verkar lite otålig å vill att jag ska skippa datorn nu. Ett bad & massage kanske? Ha en trevlig kväll people <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0