Oh jag...

5b1233f92262599c80b8de439001fdbf.png

Oh jag hatar veckorna innan flytt, nu är det bara ca 1 vecka kvar lite mer innan vi flyttar åh det är helt kaos  med kartonger å skit överallt! Jag hatar att bo i röra! Jag vill ha ordning å fint runt mig men det är rätt omöjligt just nu :P Jag ska ta en dusch nu sedan ska jag börja packa ner saker från badrummet å sovrummet, känns som det aldrig tar slut!! Senare blir det tacos och film -Bröllopsfotografen! Annars har vi inte gjort så mkt, det blev en mysmorgon i sängen sedan tog en promenad till Citygross å handla lite, efter det kom bror å issa hit å fika : ) TTYL..


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe va bra då;D ja hatar när man inte kommer på låttiteln när man väl hört den på radio ^^

2010-03-21 @ 23:07:43
URL: http://thildabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0