Lost?

Jävla skitdag har det varit idag! Asso jag vet inte vad som händer , men just nu känns det som att allt går åt helvete för mig. Eller nae inte riktigt. Men såfort ngt börjar gå bra , då börjar ngt annat gå dåligt! Känns som det hållt på såhär ett bra tag nu. Jag har lugnat ner mig lite nu sedan jag skrev inlägget under , men jag är fortfarande så jävla less på allt. Man tror man kan lita på folks ord å man ställer upp för andra. Sedan får man en fet käftsmäll tillbaka! Ska aldrig mer ställa upp på folk jag inte känner! Nu går vi bara å väntar på att hon ska säga upp lägenheten , innan dess kan vi inte göra ett skit mer än att ha ångest!!

Fick migrän förut också , antagligen pga att hela dagen krascha. Slet av mig kläderna , tog tablett , släckte alla lampor å somnade i sängen. Vaknade efter ngn timme å då kändes det bättre. Håller på å gör matlådor nu. Jag får ju mat på jobbet men eftersom min mage är helt fuckad och också förstör halva livet så försöker jag äta lite "snällt" för magen , vet inte om det hjälper men ah . - orkaaa.

Jag känner mig som ett jävla vrak! Jag vill bli pigg , glad å på humör igen. Det räcker nu. Jag har tappat bort mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0