Halloj bloggen!

0-5167b4420d6835fb4090e9dbdd6196fe.png

Halloj bloggen! Tänkte uppdatera er lite innan vi sätter på en film vi hyrt! Idag har jag köpt solkort och solat, det var riktigt skönt! Har bestämt mig för att få lite färg nu så jag slipper se ut som en likmask! ;o När jag kom hem igen så var Robbans snälla mor i farten å tvättade fönstren åt oss, så himlans snällt! <3

Annars har dagen mest bestått av packning, städning osv! Ska bli så skönt när allt är klart så det finns inte!! Gårdagen blev slapp, vi var dyngtrötta båda två men vi hann med att se The Ugly Truth innan vi deckade iaf och den var ju grymt bra : ) se den om ni inte redan gjort det! Aja, nu är det filmtajm igen, pussss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0