Åh , vilken tuuuuur!

Efter en massa strul både idag och igår med lägenheten , kontrakt hit o dit så har det nu löst sig. Orkar inte dra hela historian men HSB ringde mig iaf förut å berättade att lägenheten är uthyrd från och med 1/4 , vi har blivit av med den å nytt kontrakt för kvinnan som ska ha den är skrivet! Ooooh , andas ut...

Sitter i sängen redan , sjukt trött! Blir att bädda ner sig om ett tag å bara glo tv resten av kvällen tillsammans med älskling! Kommer nog somna tidigt som satan. . .

Jobbet känns bra just nu , mycket bättre än förra veckan iaf. Så jag hoppas att det fortsätter å blir bättre å bättre. Nu resten av veckan slutar jag inte senare än kl 14 : ) skönt. Imorgon ska vi dock ha avdelningsmöte kl 16.30 - suck! Men men , hoppas det går fort ;P

Nu ska jag googla lite på en grej å se om det står ngt intressant , sedan ska jag stänga ner här. PÖSS!

Kommentarer
Postat av: m

Jag glädjs med dig! :D Hoppas det fortsätter nu med glada inlägg, du förtjänar ju allt gott! PUSS (hjärta)

2010-03-09 @ 21:07:24
Postat av: Leia ♥

Skönt att det fixade sig för er. :)

2010-03-11 @ 11:38:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0