Steka sig!

Jag är visst en periodare nu när det gäller bloggen. Jag tänker att jag ska uppdatera men det blir liksom inte av. Det blev iaf en segstart idag på första semesterdagen. Vädret har ju varit varmt men inte speciellt soligt så mina planer på att steka försvann tidigt imorse när jag drog upp rullgardinen. Jag har i stort sett inte gjort nånting! Varit ute på en powerwalk med vidde , lagat mat å chillat. Skönt ibland men rastlösheten börjar komma..

Imorgon ska det iaf bli fint väder (?) vad jag vet , så jag & vonkan har bestämt att vi ska åka iväg nånstans tidigt imorgon och sola & bada - mysigt! Hoppas att solen är framme å steker som bara den! BAJSBRUN vill jag bli. Robban jobbar sin sista dag imorgon , sen har han också semester. Han ska dock jobba lite hos en bekant men det går nog ganska fort. Han ska även titta på bil imorgon - en riktigt snygg Golf faktiskt : ) får se om det blir ngt köp. Måste ju säga att säljaren verka lite knasig haha , tur att Janne ska med! Spännande...

Lördag blir det lite tjejkväll/grillkväll hos vonkan. Hon fick ngt spontant ryck förut och bjöd hemma några tjejor. Ska bli mysigt. Får se om jag ska dricka ngt dock! Men man kan ju faktiskt ha roligt utan alkohol! Eller? Kanske inte , vi får se haha..

Ska ju bli dundervarmt ihelgen så jag hoppas på mer solning & bad då! Pöss sålänge..




Kommentarer
Postat av: veronica

uppdatera FFS

2010-07-04 @ 21:54:20
URL: http://metrobloggen.se/vokelivunk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0