Sol , bad och kvällsbad - underbart!

Jag hinner inte med att blogga om dagarna just nu. Dagarna består mest av sol & bad : ) Ifredags var jag och verro åh badade i mårängen , blev årets första dopp - härligt! Stackars verro brände sig som satan bara! En annan tål ju lite mer än den där albinokvinnan ;D Jag är riktigt brun nu. Efter badet , så käkade vi lite sen följde vidde & jag med henne till stallet. Där blev jag "tvingad" av verro & jossan att rida. Eller , jag ville ju också men jag kände mig så hiimla feg , men väl uppe på bullen så blev det både skritt , trav och slutligen gallop , så jävla roligt var det , nu är jag sugen på att rida mer hihi..

Igår låg jag på himpa med carro hela dan , har haft lite fördommar mot himmelstalundsbadet men det var ju faktiskt helt okey , lagom med folk o riktigt skönt att kunna bada & svalka sig. Så där lär jag hamna fler ggr. Blir väl annat när R får sitt körkort men just nu duger himpa bra! På kvällen blev det tjejkväll/grillkväll hos vånkan , det var jag, candra , anna och carro , jättetrevligt. Efter lite vin och öl så kom ngn på att vi skulle leka sanning eller konka - det hela slutade med att ngn , tänker inte nämna namn sprang halvnaken förbi grannhusen , några fick hångla och jaa , jag vet inte vad haha - kul var det iaf :D

Idag blev det himmelstalund en sväng igen med mamms & Robban. Men jag led mest av värmen pga att jag var lite bränd sen gårdagen och liite bakis också. Vi gav upp runt halv 2 nångång och då åkte jag & robban till stan för att köpa en golvfläkt - dom var dessvärre slut så vi får leta vidare! Blev lite småshopping innan vi begav oss hemåt och slocknade på sängen en stund! Nu ikväll blev det kvällsbad med Vonkan , Candra , Jocke & Robban (Och Vidde). Fy helvete så skönt det var , jag är fortfarande helt avsvalkad , skönaste på heela dan! Vidar badade han också -sötnöt! <3 Efter badet styrde jag & Robban stegen mot Cromwell , Robban var ölsugen och så var vi hungriga , mysigt vare! Nu är vi hemma och jag känner mig helt utmattad efter all värme å sol. Lägger in några bilder från kvällsbadet nedan..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0