Lördag!

Hellu! Ligger på Himpa med mor min åh solar lite. Inte mycket till sol dock, moln som kommer å förstör hela tiden. Men varmt är det ju iallafall. Ska straxt gå & ta ett dopp tror jag : ) Igårkväll gick jag, mamma och älskling till Cromwell och käka jättegod mat samt drack god dricka. Min morbror & hans fru kom även förbi en sväng och tog en öl! Efter Cromwell rörde vi oss ner till stan för att kolla in "munken in the park". Mötte min brorsa och Roger så vi satte oss där en stund åh lyssnade på livebanden åh snackade. Det var massa folk men träffade inte en enda människa jag kände. Leo & några men det är ju Robbans grappar : ) Aja, trevlig kväll iaf, tack mams & Robban <3 Robban har köpt bil också måste jag ju berätta, han får hem den idag : ) ska visa bild sen! En liten Kia nånting haha, jättesöt å fin! Hörs senare Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0