Just love this <3

Dagarna bara flyger förbi just nu , vi har åkt iväg tidigt på mornarna för sol & bad och kommit hem efter kl 16 på eftermiddagarna. Idag åkte vi till Åby med mamma , vi tog även med oss hundarna. Det blåste lite väl mycket där idag men vi har haft det skönt iallafall , hundarna badade och njöt av att få ligga ute hela dagen också - det var ju trots allt lagom varmt för dem , jag hade velat ha det liite mindre blåsigt annars var det kanon. Jag & Robban köpte en luftmadrass igår så den har vi legat & flutit omkring på i omgångar. Sommar är livet <3

Annars har vi inte gjort mkt alls sen vi kom hem , både jag och robban är sjukt sega så jag gissar på att det blir sängen rätt skapligt idag. R har sin sista körlektion imorgon innan uppkörningen som också är väldigt snart (hoppas verkligen att han klarar sin uppkörning,  det är han värd. Han har kämpat på så himla bra.) Men är det bra väder imorgon också så blir det ev att slänga sig på himpa , då finns ju iaf möjligheten att bada om man vill. Önskar att fler av mina nära å kära hade semester nu , samtidigt som mig/oss liksom meenatteä...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0