Inte ens ren sprit hjälper!!!!

Jag tror jag är beroende av nagellack , jag har alltid nagellack! Började för typ ett år sedan och nu kan jag inte vara utan , känner mig naken , exposed xD hahah , ne men det är sant - det är beroendeframkallande! Och jag älskar att köpa nya lack : ) köpte ett idag på H&M , deras egna , knallblått som jag precis målat naglarna med. Det var ganska cool färg faktiskt! Fick även en tröja va far min , kostade endast 49:- på rea , en vit och marinblå randig , tight! Känner mig lite fat i randigt men jag tycker det ser så stilrent & snyggt ut på alla andra så jag köpte den! : ) Får väl se hur mycket den kommer användas , den var ju nästan gratis iallafall..

Bytte även min laptop laddare , fick en helt ny för samma pris som den gamla. Den nya var 150:- dyrare. Så nu hoppas jag att denna ska fungera bra och hålla ett tag!! Ska lägga in alla mina kort osv på ett USB minne också , ifall att datorn kraschar vilket inte är omöjligt! Och jag vill verkligen inte förlora alla gamla bilder. Har en usb på 4 GB men måste köpa ett med 8 om allt ska få plats! : ) Smart grej de dääär..

Vi hade tänkt att gå till visualiseringcenter idag , det ska ju vara typ som kosmonova i sthlm fast bättre. Men tror vi tar det imorgon istället , vädret ska ju ändå vara så j-a kasst! : ( Jag har dessutom mensvärk som satan igen , har tagit 2 panodil och en sup men inte fan hjälpte det. Måste köpa Ipren så jag kan ta det och Panodil ihop - verkar lindra bäst. Skitapamage/mensvärk/mens och spiral!!!!!

Aja , imorgon blir det lite festligheter iaf : ) Pöss på er mina små gull <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Men prova P-stav ist. Då slipper du mensvärken och att bli gravid. Jag har oxå problem med svår mensvärk så jag fick rådet att sätta in en P-stav, för dom verkar bäst.



Hälsningar Emma

2010-07-26 @ 16:53:33
URL: http://shortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0