Hot hot hot..

Jag älskar sommaren , solen och värmen. Men i vår lägenhet är det så sjukligt varmt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vi svettas som grisar både djuren och vi -bläh! Men men , vi överlever...väl

Dagarna bara går och det enda jag/vi gör är att njuta av ledigheten : ) Ilördags blev det kvällsbad med brorsan & Issa , två kompisar till dem och hundarna. Kvällsbad i denna värmen måste vara det skönaste som finns. Och det var så himla kul för deras hund Lizzy bara ääälskar att bada , så roligt & se : ) senare på kvällen blev det grillning med mamms och efter det mötte vi upp min bror å dem igen på munken. Sjuuukt mycket folk , varmt och trångt men det var trevligt. Kul att det händer lite i vår lilla stad tycker jag! Igår söndag , så slängde vi oss på himpabadet. På kvällen åkte jag med vonkan , candra , jess & dannne och badade i åby. Sedan mötte min älskling upp mig på kungsgatan, vi handlade och hyrde filmen Shutter Island och gick hem & myste <3 älskar dig!

Idag har vi inte gjort så mycket än , R har fixat garageplats och sitter nu som på nålar - idag är det dax! Jag håller alla tummar och tår <3 Hoppas hoppas...


Lizzy & viddes bakhuvud :b

Jag slog i tån i berghelvetet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0