Feeling low..

Satan vad jobbigt där är vissa ggr när pappa åker härifrån. Speciellt gånger som denna när han varit här i hel vecka och man umgåtts dygnet runt. Säkert svårt för er som alltid haft er mamma & pappa på samma ställe och träffat dem dagligen under tiden ni bodde hemma att förstå. Iallafall , kramade honom hejdå och fick knappt fram ett ord för att klumpen i halsen bara växte sig större & större och jag märkte hur jobbigt han också tyckte att det var. Sen hoppade han in i bilen och jag gick åt andra hållet med Vidar , tårar längs hela kinderna. Jag undrar ändå varför det är så jobbigt när han åker härifrån? Det är inte alls lika jobbigt när jag/vi åker ifrån honom..



Mamma & Pappa , om ni bara visste hur mycket jag älskar er ♥



Något som gjorde mig gladare precis iallafall var att Robban kom hem på sin lunch och berättade att hans chef gett honom ledigt torsdag & fredag : ) det gjorde min dag mycket bättre! Nu ska jag pussa på honom innan han går och jag ska hoppa i duschen & sedan tvätta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0