Allting har förändrats men du finns kvar <3

Jag hatar att bli/vara besviken på folk! Tyvärr verkar det lätt bli så. Jag trodde att jag & du hade en speciell och stark vänskap - det har vi nog egentligen, iallafall från min sida! Vet bara inte vad som hänt riktigt. Jag anstränger mig faktiskt, men det känns som att det är utan reslutat. Det känns som att det är helt ointressant från din sida många ggr! Jag är inte den som krusar ngn, tillslut ger jag upp!  Speciellt när det verkar och känns som det enbart är mig du säger nej till! Jag kräver inte mycket, men jag vill gärna känna att du vill iaf! Att du släpper in andra men håller mig utanför gör faktiskt ont...  För mig är du iallafall väldigt viktig <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0