- spyflugan !

Vilket roligt väder det är - Jag älskart! (INTE). Vaknade straxt innan 4 nångång imorse och hörde hur det bara vräkte ner , visst ganska mysigt när man ändå ligger i sängen och inte planerar att gå upp på ett tag. Jag låg vaken i 2-3 timmar , gick verkligen inte somna om. Tyckte synd om hästar som fick gå ute i skitvädret , haha jag som inte ens har ngn häst tyckte synd om andras hästar. Lyckades somna om runt 7 nångång och vaknade för ngn halvtimma sen - fortfarande skitväder...

Igår hämta vrooonkan upp mig , sen åkte vi ut till Inger & Stefan och hälsa på. Guu vad mysigt dom bor och dom är verkligen så himla goa de där två <3 blev en hel del prat om allt mellan himmel och jord. Tiden gick så fort , vi åkte inte hem förrän efter 21 nångång , då hade vi varit där i 3 timmar eller nåt : ) Gick aldrig ut till lilla Zelvisen , det regnade vilket jag absolut inte var klädd för + att hon och de andra hästarna stod långt ut i hagen. Men det gjorde ont att se henne , och prata om vad som komma skall. Det är ju det bästa för henne men satan så ont det gör i hjärtat , kan inte förstå hur det måste kännas för Inger (och stefan). Hon kommer iaf få ett fint & bra avslut och det är hon såå värd , förstå att hon visat sig så sjukt stark alla ggr fast hon kanske inte alls mått bra. Hon är en kämpe och hästrädd (och då snackar vi verkligen rädd) som jag verkligen varit så har jag aldrig någonsin känt mig otrygg 1 sec med henne, vi är många som har roliga & fina minnen med dig lilla hjärtat <3

Det var en j-a slingrig väg ut till dem dock , mådde illa som satan både dit och hem men efter hemresan fick jag kuuuta in på toan hemma och spy , satan så dåligt jag mådde ;O spydde ett antal ggr fast jag knappt hade ngt i magen , sen var det bara att kasta sig i sängen. Efter lite sömn så gick det iallafall över. Det är fan hemskt att må illa asso + att för mig går det liksom inte över vad jag än gör , jag måste somna & sova några timmar om det ska försvinna. Men men , nu var det iaf sjukt länge sen jag blev åksjuk , när jag var ynge var det ju  J Ä M T!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0