- depp

Vakna nyss och känner mig depp "/ pappa åker vidare till skåne idag innan sin hemresa till stockholmo. Alltid så tråkigt när han varit här lite längre och sedan ska åka. Blir så tomt & tyst - me don´t like! Och Robban jobbar nu , och det gör alla andra också så det kanske är bra att man själv börjar på måndag även om jag har fetångest över det. Det är fan inte bra att vara ledig en längre tid , man kommer av sig totalt och tycker det är fett jobbigt när man sen ska börja jobba igen , som tur är brukar det känns bättre & bättre ganska fort...

Solen är ju iallafall framme nu , det var den ju iofs igår också : ) skönt med lite värme igen! Igår gick vi och käkade på Papas Tapas , helt ok men nu har jag testat det 2 ggr och tycker inte maten är mer än OK så jag vetifaen om jag kommer gå dit igen faktiskt. Om man ska äta på ngt lite "billigare" ställe så är Cromwell verkligen att rekomendera - sjukt god mat , trevlig personal och väldigt bra priser! wöw , "Emelietyckertill"

Vet inte vad jag ska hitta på idag , om jag hade haft pengar så hade jag gått och tröstshoppat som fan bara för att jag känner mig low , men det har jag ju inga så det är inte direkt ngt alternativ :P Ikväll ska iaf jag & vonkan och hälsa på Inger & Stefan och hästisarna såklart. Time to say goodbye typ ; ( usch!

Nu kom Robban hem med lite frukost , så ska avrunda här, hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0