Underbart : )

Godmorgon! Ligger fortfarande i sängen å myser, obeskrivligt skönt faktiskt! Igår blev det en lugn hemmakväll, fanns inget som hade passat mig bättre! Vi hyrde 2 filmer, Sommaren med Göran (hade redan sett den men inte Robban å jag tycker den är rolig så hyrde den ändå) och så hyrde vi den nyaste American Pie filmen, när vi skulle se den så upptäckte vi dock att skivan var ordentligt trasig på undersidan å den fungerade ju inte alls! Så vi fick ta oss en jobbig promenad till Kungsgatan igen å byta filmen! Trist å böka så dant för en film å sen visar den sig vara totalt värdelös! Jag var sjukt trött också så jag sov mig nog igenom halva filmen nästan! Sedan bar jag bara med mig täcket in i sängen å slocknade direkt! Har sovit uuunderbart!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer?! Middag ute hos mamma? Bio? Ngt annat? Vi får se, vaknade ju precis! Lite avis på Fam Fredriksson som ligger å steker i Thailand -ååh så najs! Puss så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0