trötter >.<

Mina ögon går i kors >.< jag är så galet jäkla trött. Det är sådär jobbigt så att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Ska bara avsluta det här inlägget sen ska jag lägga mig i sängen , under täcket med huvudet på Robbans bröst å bara slappa loss fram tills Paradise Hotel , se det och efter det slockna buuuums!

Det har varit en lång dag , men bra. Jobbade till 16:30 å då åkte jag (och R) direkt till gymmet å tränade. Lite för mycket folk bara , orka köa till maskinerna liksom. Imorgon slutar jag iaf klockan 14 , ska bli gött. Inte så gött att börja 6.30 dock. 15.30 ska jag infinna mig på Jess salong , då blir det klippning å slingning - äntligen!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe rätt:P

2010-01-19 @ 23:21:49
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0