Träna sig lite!

Jahopp , känns som jag tillbringat halva denna dag på Elgiganten tillsammans med mamma och en massa nördiga killar som inte riktigt visste vad det prata om. Mamma köpte en tv där för 10 dagar sen och tecknade boxerabbonemang osv. Men under dessa 10 dagar så har hon inte fått in de kanaler hon ska ha. Enligt boxer så är kortet aktiverat å allt så de sa åt henne att ta kontakt med Elgiganten istället för att se om modulen (det som kortet sitter i) kanske var trasigt eller ngt! Efter ca 1 timme i affären fick killen iaf igång det som det skulle efter att ha bytt till en ny modul. Så nu hoppas jag verkligen att det fungerar när hon kommer hem! Det kändes fan som man fick säga till den där stackaren själv vad han skulle göra / testa osv - hmm..

Efter det så åkte vi till gymmet å tränade lite. Det blev 40 minuters konditionträning för mig. 40 jobbiga minuter! Å nu är jag hemma å har ätit lite sen lunch. Ska snart ta en dusch å invänta min snygging som kommer hem om inte allt för länge : ) ikväll har jag/vi ställt upp som hundvakt åt min bror vilket betyder lugn hemmakväll. Kanske hyra film eller ngt?! Vi får se. . .

Smell yaa later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0