to mutch laundry..

Änsålänge har det inte blivit mycket vila. Jag gick ner i tvättstugan för att se om det fanns tvättid i efm. Men det fanns bara 12-16 så jag tog den. Skulle eg tvättat imorgon efm efter jobbet men kände att det var skönare att få det gjort idag å slippa göra det efter man jobbat liksom. Helt plötsligt så är det typ omöjligt att få tvättid i vårat hus så vi hade ca 3 veckors tvätt att tvätta nu = en överfull tvättkorg + 2 blåa Ikeakassar ;o sjukt mycket! Nu har jag iaf precis slängt i de sista maskinerna. Tvivlar på att allt kommer hinna torka..

Mitt huvud dunkar som vet inte vad , ska ta en Ipren å vänta på sista maskinerna sedan ska jag lägga mig å vila lite. Har iaf bestämt mig för att jobba imorgon , pengarna som lockar I guess! Eg skulle jag bara vilja vila å bli frisk men det blir man ju inte direkt rikare av. Näe , får bita ihop!

Mamma kom förbi nyss å lämnade en försenad julklapp till mig , har inte kollat vad det är än så måste göra det nu : ) fick även ett par nya vantar - mkt uppskattat! Har jag sagt att jag behöver det mum? Det gör iaf för de jag har nu på jobbet är inte ett dugg varma!!

TTYL : )

Kommentarer
Postat av: Camilla

ja äntligen flyttar vi snart:D ska bli så skönt!

Den nya lägenheten är lika stor som den vi bor i nu på 58 kvadratmeter fast det är en helt annan planlösning,äntligen kommer vi kunna ha vanligt köksbord i köket:P

Allt bra med dig annars gumzan?

Puss

2010-01-26 @ 20:02:52
URL: http://shineing.blogg.se/
Postat av: carro

Åh tack gumman va du är gullig :)

Hoppas allt är bra med dej?

Måste ju se till att ses snart alla tjejjer!! :)

Får ta det när ja kommit hem från Thailand :)



Puss på dej sötnöt

2010-01-26 @ 22:16:13
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Carro

Grattis i efterskott på 2 årsdagen o krya på dej gumms<3 :D

2010-01-27 @ 11:48:22
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0