Stay in bed..

Jahapp, det blev att stanna hemma idag ändå, sov jättedåligt inatt pga magont, trodde verkligen att det var maginfluensa som var på väg att bryta ut men tillslut lyckades jag somna å när jag vakna hade jag inte så ont längre! Beslöt mig ändå för att stanna hemma ifall att! Jag vet att det inte uppskattas att komma till jobbet å inte vara frisk ändå så! Förkylningen är väl densamma, lite hostig nu också men håller sig magen å allt annat bra så tänker jag jobba imorgon! Har varken råd eller lust med detta.

Idag blir det säng/soffläge, ska pilla i mig lite frukost snart men är inte ett dugg hungrig. Men äter jag inte så mår jag dåligt pga det sen också! Ut med vidde måste jag också -suckar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0