Söndag igen..

Jaha å så var man genomförkyld , så j-a olämpligt och jobbigt! Det var ju inte länge sen jag var det. Blir så trött. Men det kommer ju inte direkt oväntat. Varenda unge på dagis är antingen magsjuk eller genomförkyld. De nyser å hostar en rakt i ansiktet så som sagt , nästan omöjligt att hålla sig frisk! Känner mig lite matt å hängig också men jag hoppas det inte blir mer än såhär. Måste och ska kunna jobba imorgon å resten av veckan..

Är jag lite konstig om jag säger att jag längtar lite tills imorgon? Jag ser jättemycket fram emot arbetsdagen som väntar mig imorgon : ) slutar dessutom klockan 13 så det är ju helt perfekt! Hade tänkt gå å vaccinera mig då (om jag fick) men nu går det ju inte eftersom jag är genomförkyld å precis har blivit det! Så det får helt enkelt skjutas upp ännu en gång! Undrar om det ens kommer bli av?

Vidar är lite nuts just nu , han har börjat hoppa från soffkanten till fönsterbrädan å står å skäller när han ser saker utanför fönstret ;S och så verkar han hungrig 24/7 , han får ordentligt med mat men precis när han ätit upp allt börjar han skälla ut matskålen å ha sig för att man ska fylla på mer , haha så störd!

Ska bara slappa å kurera mig idag , kanske ta en promenad. Men först av allt ett varmt bad : )

 


Kommentarer
Postat av: Louisè

jo tack de är dom ju :) men vill ha en hund. Hmm men tiden räcker inte till riktig, man måste ju kunna ta hand om den så bra som möjligt.

2010-01-24 @ 16:19:54
URL: http://sirenlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0