Oh happy day!

Jobbat idag , blev inringd imorse. Det är fan lite pallit att kasta sig ur sängen å stressa upp som en tok för att ta sig dit man ska så snabbt som möjligt! Men jag var rätt snabb iaf : ) Trevligt ställe med mkt självständiga barn! Ska dit imorgon också och det känns mycket bra! På onsdag måste jag plocka bort mig så att jag inte blir inringd för då är jag så illa tvungen att träffa min jobbcoach för 2:a och sista gången! På torsdag har jag 4 timmars jobb inbokat , inte så mkt men bättre än inget! Fredag vet jag inget om änsålänge..

Jag ska snart lägga mig i ett varmt bad , är så frusen att jag aldrig lyckas bli varm utan ett skållhett bad! Senare ikväll blir det Afrodanspass på friskis , spännande! Sen ska jag hem till min plutt å mysa : ) Äre inte Paradise Hotell idag också? ; )

Nehepp , bada vare! Bort från stinkbomben vidar också som ligger å fiser ;O pfff..


Xtra glad idag! ; )


Kommentarer
Postat av: mor..

Vidar luktar inte,han doftar hallon...

2010-01-11 @ 18:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0