Nyårsafton igår...



Nyårsafton igår var helt okey. Väldigt lugn till skillnad från många andras säkert : ) Vi var hemma hos oss å till oss kom Carro & Peter och Vonkan & Filip! Vi åt å drack gott, spelade spel, smällde fyrverkerier mm : ) bilder kommer senare,min dator fungerar nu!

 Ligger i mammas säng just nu men vi ska snart åka hem till oss där Carro & Peter väntar. Alla vill äta pizza utom jag :P Men vi får se! På måndag börjar iaf mitt nya bättre liv, på många olika plan! Jag är trött på att gå å känna mig som en köttbulle nu iaf så motion å ändrade kostvanor är ett måste!! ;P

Kommentarer
Postat av: mor.

ja jag hänger på!!!!

2010-01-01 @ 21:29:26
Postat av: Candra

Ja, det blir mer och mer läskigt ju mer jag tänker på det! Det hade verkligen kunnat gått åt helvete, jag hade kunnat förlora det vackraste jag har :S

2010-01-03 @ 22:35:45
URL: http://caandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0