My day so far..

Godagens! Dagen har änsålänge inte bestått av mycket alls. Jag vaknade , gick en kortis med vidar. Fyllde badkaret medan jag gjorde ansiktsmask , sedan låg jag där i det varma sköna vattnet med musik i bakgrunden å chilla : ) Badkar måste vara bland de bästa saker som finns. Kommer nog inte klara mig utan ett badkar igen! Nu är det nästan så att jag badar 2 ggr om dan bara för att det är så kallt ute..

Efter badet blåste & plattade jag mitt afrohår å nu har jag precis varit ute med hundarna igen (mammas hundar är här). Åh just nu gör jag inte mkt alls , sitter å muttrar lite över ett mail från min handläggare på ams. Hon ringde förut också men jag sket i att svara ;O så är det varje gång , om jag skriver ett mail till henne så måste hon alltid ringa upp å babbla en massa , svara på mailet ist för ffs! Men min vägran att svara hjälpte tydligen , hon mailade kort efter ; ) haha...

Väntar på att R ska komma hem. Då ska vi ta en långpromenad , trist att det blir mörkt så fort bara. Måste även gå förbi Apoteket å köpa en kur med tabletter till för min lilla mage , dom hjälpte faktiskt! Har tagit dem i en vecka å man ska köra med dem i 2 ca! Borde även ringa 2 viktiga samtal -måste samla ork!

Beroende av en låt förtillfället , eller 2 faktiskt..look down)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0