Memories never die..

Hellu blöggen! : ) Idag är jag så otroligt seg så jag vet knappt vart jag ska ta vägen , don´t know why?! Sover lite halvdåligt om nätterna just nu , kanske därför. . .

Om en stund ska vi gå å lämna Lizzy (min brors hund) som vi varit hundvakt åt idag. Han å hans tjej kommer hem idag efter 3 veckors semester i Nya Zeeland! Jag gissar på att Lizzy kommer bli mer än överlycklig att se dem igen! Hon är nog inte den rätta hunden att lämna bort såhär eg , väldigt skör å osäker hund tyvärr! Att vara här är ju heller ingen höjdare då hon är livrädd för vår katt Atlas. Men jag förstår henne , Atlas tkr verkligen inte om Lizzy av ngn anledning :s men det är bara henne han inte är så schysst emot - väldigt konstigt! Efter vi lämnat henne ska vi gå å handla lite , vi ska äta Bacontoppad kyckling idag en rätt vi fått recept på av Robbans syrra : ) Sedan hade vi lite småtankar på bio (som vanligt hehe) men det lutar åt att vi går å hälsar på min brorsa å dem en sväng å sedan hyr ngn film istället! Yäyä..

Igår eftermiddag fick vi en förfrågan om vi ville komma till Fam Dahlberg/Montana på lite mat å let´s dance och det ville vi ju självklart. Så efter en rask promenad i kylan så kom Isen å hämtade oss. Sedan spendera jag kvällen med lilla Isabel i famnen & let´s dance på tv:n. Vi satt även å lyssnade på en massa gammal musik från "fritidsgård-tiden" typ , det väcker verkligen härliga minnen! Isen & Robban spelade NHL , jag fick testa lite å det var faktiskt inte så tråkigt som jag har trott. Kanske ska tjuvträna lite å sedan utklassa dem ; )

Well , smell u later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0