Löshår (?)

Sitter å tittar på det där frisör programmet , vet inte vad det heter? Men det är ungefär som Hells kitschen fast nu handlar det om frisörer å deras salonger : ) ganska kul , hon är ju nästan lika galen som Gordon!

Jag är btw jättesugen på att beställa löshår , med clips. Så att jag lätt kan sätta dit å tabort det. Så slipper man sova med det osv å jag kommer dessutom inte vilja ha det i varje dag. Jess å jag har pratat lite om det , mitt hår kommer antagligen inte bli längre , just nu iaf. Det har inte blivit det senaste året iaf och alla har ju olika växtcykel (för er som vet vad det innebär). Jag kan inte förklara det trots att Jess förklarat det för mig 10 ggr eller något ;P Men iaf , det e så svårt att beställa. Man vill ju att det ska vara exakt samma färg som ens eget hår osv å det känns extra svårt att vara blond ;s Så vi får se , kanske bäst å köpa det i butik så att man kan jämföra mitt hår med löshåret. Får bli när vi hälsar på pappa kanske , då kan man ju besöka Tajmahal..

Täppt i näsan som en idiot , jobbigt att sova , äta å allting. Åh så är nässprayen slut. Det säljs ju numera på coop nära här vid oss men orkar inte gå dit ändå :b jaja , vi får se..

Imorgon är det en ny dag , ny vecka med nya tag! : )

Kommentarer
Postat av: Hannis

det finns sånt löshår att köpa på Rebecka's salong uppe på st persgatan, just so u know ;)

2010-01-24 @ 21:15:04
Postat av: mor

du behöver väl inte mer hår än du redan har,,,,knäppunge,köp dig ett par stövlar ist!!!!!

2010-01-25 @ 11:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0