Lördagkväll!

Ja ni vänner , hemma ännu en lördagkväll! Och jag är faktiskt inte det minsta kinkig över det! Utgång lockar inte för fem öre just nu, jag vet inte riktigt vad som hänt med mig? Men jag känner verkligen inte för det längre. Men det ändrar sig nog när värmen börjar komma igen , då lockar det mer på nåt sätt - iaf för mig! Så jag väntar på värmen å låter bli att "förstöra" mina planer förtillfället! 13:e mars blir det dock rajraj med Dahlberg å tjejorna!

Vi skulle ha träffat Fam Sanders ikväll , bjudit dem på mat fast hemma hos dem. Lite enklare med barnen å så har de mer plats än oss. Vi handlade en massa gott vi skulle bjuda på och ca 2 timmar innan vi skulle dit ringer dem å ställer in. Bakis & trötta. Hm , lite trist. Speciellt eftersom vi hade handlat å allt. Men men. Istället "bjuder" Robban mig på middag här hemma , blir nog mys det också. Annars blir det mest chill , vi tänkte götta oss med lite ansiktsmask å Robinsson , kanske ngn film?! Haha , kan inte låta bli att känna mig pensionärig :b jaja..

Sitter å gluttar lite i Katrin Zytomierskas blogg , hon är bara så j-a skön haha. Diggar henne som fan. Åh hennes senaste bilder är ju inte lite underbara. Hon & Bingo är ju utomlands , typ St Martins eller nåt. Deras kort ser ut som vykort asso , skitfint! Mmmh , jag vill med ha sol, värme och en brun kropp : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0