Kul att ha saker att se fram emot : )

Nu har vi lite datum att se fram emot , känns kul : ) den 6:e feb ska vi till västerås på dop. Robbans systers son Eric ska döpas! Den 27:e feb ska vi på ännu ett dop fast här i stan , Robbans andra systers son Preston ska då döpas. Och sedan på kvällen ska vi + hans systrar och deras respektive gå ut å käka , sova på Grand Hotell å använda våra presentkort vi fick i julklapp. 90 minuters ansiktstjohej + lite hand å fotmassage å så lite bubbelbad tror jag det var : ) Ska bli riktigt mysigt / skönt / gott : )

Och så den 13:e mars blir det lite tjejfest som Mli har styrt upp + utgång : ) naaajs! Länge sen jag festade med Mli , inte så konstigt dock då hon är 2 barns mor osv men det ska riktigt roligt iallafall <3

Nu väntar en lång arbetsvecka samt lite träning , kommer nog kännas gött att slänga sig i soffan på fredagkväll (om det är så det blir iofs). Jag är inte van att arbeta sådär hårt ännu ; ) Hoppas iaf att det blir en trevlig vecka på jobbet och det tror jag faktiskt!


Sist men inte minst , jag slutar aldrig förvånas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0