Jobbjobb : )

Halloj! Sitter på jobbet å har lite rast! Är på en småbarnsavdelning nu denna veckan å det brukar ju vara rätt slitit men idag är det bara ca 10 barn så det är faktiskt jättelungt! Ska vara här hela denna veckan å blev tillfrågad om jag kunde nästa vecka också. Så mån, tis och onsdag blir det också att vara här : ) torsdagen var jag ju redan bokad på ett annat ställe tyvärr! Känns bra att ha mkt jobb inbokat men framförallt att få vara på samma ställe! Det går världens sötaste mulattbröder på denna avdelning, så sjuukt söta asso! Mulattungar måste vara de sötaste barn som finns hehe : ) Väntar på att tröttheten ska komma, somnade inte förrän halv 3 inatt å gick upp halv 6! Jag kommer vara dödstrött när jag kommer hem! En dusch å sedan decka i soffan är nog vad som kommer hända :P Aja, vi hörs senare..

Kommentarer
Postat av: Malin

vart jobbar du :)

2010-01-19 @ 20:27:49
URL: http://thildabus.blogg.se/
Postat av: Malin

aha okej :) vad roligt !

2010-01-19 @ 21:22:02
URL: http://thildabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0