Jag har faktiskt körkort!!

Jag satt nyss å kikade i en tjejs blogg och hon hade gjort om en vanlig enkel å billig tröja från H&M till en jättesnygg klänning. Jag har en precis likadan tröja och vände datorn mot Robban och sa typ "Kolla vad snyggt hon gjort" å förklarade att det var precis samma tröja som jag har. Sedan sa jag typ "asso man skulle kunna sy , då skulle man kunna göra sånahär saker". Robban blev helt ivrig å sa att han lätt skulle kunna fixa min tröja på samma sätt , det är ju inte alls svårt man gör bara si och så (babblade en massa). Sedan sa han: "Jag har faktiskt körkort på symaskin" hahahaha! Jaa, det har jag också - det fick man typ i 6:an på syslöjden men inte fan kan jag sy för det..

Men Robban har ju lite kvinnliga sidor sådär , han är ju expert på gardiner mm så vi får väl se hur resultatet blir. Jag får väl ta för -och efterbild ;D


Kommentarer
Postat av: mor.

jag tror han fixar det :)

2010-01-31 @ 22:09:39
Postat av: Leia ♥

HAHA vad jag skratta när jag läste det här. :D

2010-02-03 @ 15:15:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0