Im a believer..

Okey people , döda mig inte för att jag ständigt klagar! You don´t have to read this shit! Men idag , precis hela j-a dagen så har jag haft extremt ont i magen igen. Min magdjävul börjar bli ett stort j-a psykiskt problem nu. Idag har jag emellanåt knappt kunnat sitta el gå normalt pga att jag haft så ont! Jättekul att försöka vara glad å busa runt med alla barn när det enda man vill göra är att lägga sig ner å gråta å skrika av smärta och frustration. Människor som inte har magproblem av ngt slag kan inte ens förstå liiite hur hemskt detta är. Nae inte ens lite! Jag har lagt om min kost till det bättre , börjat motionera mer (tips jag fått en gång i tiden) men detta tycks inte hjälpa. Nu har jag så jäkla mkt jobb inbokat - jättekul såklart! Men första lediga dag är det jag som ringer samtalet till VC för det är väl där man måste börja å sen är det bara att pallra sitt feta arsle dit...

Ska snart förbereda min matlåda tills imorgon och packa ner lite träningskläder osv. Det blev lite för stressigt imorse så idag ska jag förbereda till max = jag kan snooza längre imorgonbitti höhö..

Idag har jag fått ännu mer beröm av arbetskamrater (möhö , jag skryter väl inte. Jag är bara jävligt lycklig å känner mig uppskattad som satan). Det gör jag såklart annars också , av min älskling , familj å vänner. Men det är en skön känsla att få höra saker från "främlingar" å inom arbetet liksom ;P



Kommentarer
Postat av: Carro

Som jag sagt gooo to the doctor.. Bra att du satsar på de när din första lediga dag dyker upp.. när nu de blir du har ju jobb för fullt.. goodie ofcourse:D

2010-01-18 @ 20:49:44
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: jess

jaha va har ja sagt lääänge nu? gå till farbror doktorn god damn it!!! å imorn måste du ju va fit; håret ska ju bli makalöst vackert då;)

2010-01-19 @ 19:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0