Illa att bli åksjuk av att åka spårvagn ;o

Har varit å träffat min jobbcoach nu , fick lite dåligt samvete över att jag varit så negativ kring allt som haft/har med henne å göra. Hon är faktiskt riktigt trevlig å gullig! Men nu var det sista gången vi sågs , lite mailkontakt kommer vi dock ha ett litet tag till. Hon ska även samtala lite med min konstiga handläggare på AMS...

Efter träffen med henne så hälsade jag på mamma på jobbet en sväng! Satt med när mamma matade en liten tant å kom underfund med att jag skulle nog aldrig klara av att jobba med sjuka människor ;o jag skulle tycka det var för jobbigt känslomässigt. Denna gumma som jag träffade idag låg i sin säng å bad till gud att hon skulle få komma därifrån och så sa hon om-och om igen , "kan inte ngn väcka mig, jag vill inte sova mer" fast hon var vaken! Jag blev även lite skraj över att bli gammal & sjuk. Självklart kommer man bli gammal (förhoppningsvis iaf) men jag hoppas att jag å mina nära å kära kommer hålla oss hyfsat friska ändå..

Tog spårvagnen hem efter en stund å fatta att jag är känslig när jag blir åksjuk av en spårvagnstur på ca 15 min. Jag trodde jag skulle kräkas innan jag hann av. La mig på sängen en stund direkt när jag kom hem så nu känns det bättre. Fick höra av en riktigt gammal gubbe , alkoholiserad sådan som satt på spårvagnen att jag var riktigt snygg , och mitt hår var såå fint - haha! Smickarande - not! Sedan sa han till en stackars tjej bakom mig att hon var riktigt ful ;s och så satt han å gapa märta åt alla medan han babblade om att han å hans märta älskar varandra men att han får så mycket stryk av kärringen! Haha , stackars lilla gubbe...

Linda , ang affropasset å om ni är fler som undrar såklart. Jag glömde ju säga vad jag tyckte. Kan säga att det var skitkul OCH skitjobbigt! Man kände sig som en apa i djungeln som for omkring som en dåre och det var sjukt kul haha. Enda minuset var att passet var ju fullsatt och det blev lite trångt! De ska antagligen dra ner på platserna lite så att det blir mer yta för dem som deltar. Tyvärr skulle jag vilja säga , passet går bara 2 ggr i veckan och folk vill verkligen gå , torsdagspasset var fullbokat redan i måndags! Tycker de skulle satsa på att ha det i stora hallen istället så att fler får chansen att delta , men men..

Detta blev ett långt inlägg , kanske uppdaterar senare igen : )

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej gumman,det var länge sen.

Jag har köpt nytt träningskort nu och ska komma igång med träningen,fast just nu är jag hemma och är sjuk:( Tänkte kolla om vi kanske kunde gå och träna någon dag tillsammans nästa vecka? det där afro passet lät ju skit skoj:D så vad säger du?Carro med såklart:P

Pusspuss

2010-01-13 @ 17:39:11
URL: http://shineing.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahahaha jävla Gubbe, jag garvar ihjäl mig att han kalla dig snygg sen sa att tjejen bakom va ful haha stackars henne!

2010-01-13 @ 22:10:10
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0