I miss that good feeling..

Fy helvete så kallt det är ute, liksom -18 grader ;o det är så kallt att jag fryser av bara tanken på att gå ut (åh snart ska jag det -burr). Tog nyss ett skållhett bad , blev nästan yr i skallen så varmt var det men nu är jag varm. Har satt på mig en massa kläder å xtra varma strumpor : )

Idag har det varit en riktig skitdag! Tänker inte gå in på varför men ah - bajs säger jag bara! Jag såg två vägar framför mig att gå , men visste inte vilken jag skulle välja! Nu har jag valt,  blir det inte som jag hoppas å vill denna gång så återstår bara nästa väg och då är det på riktigt!! Då finns det inget annat isf...

Mamma är hundvakt åt Lizzy idag och inatt så hon sover i min brors lägenhet inatt. Har varit där hela dagen typ men nu gick jag hem för att fixa lite å ta ett bad. Vi ska straxt gå dit igen å äta och så. Usch för å äta , är hungrig men vill inte äta nåt? Inte sugen på nåt :s

Aja , hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0