Halvars - tillbaka tänkande ;b

Har suttit å tittat lite på kort från Halvars tiden : ) hihi guu vad roligt man hade det vissa ggr. Eller oftast faktiskt. Det var bara ibland man blev så jäkla less på vissa saker. I år blir det inget jobb där , eller extra nångång om det skulle behövas kanske! Jag satsar hellre på vikariebanken känner jag , hoppas på ett längre vikariat! Om inget annat heltidsjobb skulle dyka upp såklart! N har även nya planer för halvars i år , och om det blir som han planerar så är det ändå ingenting som kommer passa mig! Åh dessutom så har jag ingen lust att jobba med endast 14 och 15 åringar - it's not that fun och det är den generationen han ska satsa på i år om jag fatta rätt! Men iaf , de 2 säsonger jag jobbade där var iaf väldigt roliga , bästa halvarstjejorna ju <3


Kommentarer
Postat av: M

<3 those were the days.

2010-01-26 @ 20:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0