Friday , my day!

Har nyss tagit ett varmt bad med den nya badoljan jag fick av mamma , den ska vara lugnande osv. Vet inte om jag kände av det men skönt var det iaf och gott luktade den ; ) Så nu sitter jag här invirad i en handduk och med en turban på skallen. Ska snart blåsa håret å fixa till det..

Sedan ska jag tvätta - JAA IGEN! Och detta tack vare vidar som fick för sig ngt så idiotiskt som att kissa i sängen igår? Vafan liksom. Ibland blir jag så j-a trött på honom å då skulle jag kunna sälja honom för en billig peng. Men iofs , vem vill ha en kissarinnehundnärjagkännerfört , nae ingen! Jag undrar just när han ska sluta upp med de här dumheterna? Om han ens kommer göra det? OH! Det verkar vara ett vanligt problem hos ägare med små hanhundar. Kastrering nästa , har dock hört att det kan vara försent om det redan blivit ett "invant beteende"..

Nu ska jag kika efter om det finns biljetter till Avatar ikväll , isf blir det bio : ) (ja, jag vet att jag tjatar om bio varenda helg å så blir det liksom inte av) men om det finns biljetter nu så blir det av ; )

Imorgon kanske, kanske det blir utgång , med Vonkan å Candra (Robban, Jocke?). Jag har inte alls bestämt mig å är inte direkt sugen heller. Jag lämnar det som ett öppet förslag sålänge så får vi se hur det känns later.

Pöss !




Kommentarer
Postat av: Peter

vafan jag vill ju se "snabba cash" ni e taskiga hehe :)mm dt e bra vidar fortsätt så när dem inte är snälla hehe ;)

2010-01-29 @ 15:03:10
URL: http://mmaandtraining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0