Freezing my ass off

Jaha , då har man betalat en massa tråkiga räkningar igen. Alltid lika rowligt - NAT! Men det måste ju göras. Önskar jag vann en fet summa å kunde betala av mitt lån direkt : ) inte för att det är så stort men skulle ändå vara skönt att bli av med månadskostnaden som ändå finns där varje månad. Men det var värt det ; )

Avatar, aaaah den var bra : ) så himla vacker film. Jag blev helt förtrollad å önskade typ att jag också kunde få hoppa in hos na´vi folket haha. Helt klart ska man se den om man inte gjort det och verkligen på bio. Det var en riktig biofilm liksom! Jag är lite förvånad över mig själv för jag har alltid hatat sånahär overkliga saker såsom Avatar och tex Twighlight. Eller så har jag bara trott att jag gör det? Men som dessa 2 filmer tex , dom tyckte jag var klockrena. Kanske måste vidga mina vyer lite å se lite mer "overkliga" filmer. Det kan ju faktiskt vara så att jag missat en massa bra filmer ; )

Idag rooåh , vaknar å kollar temperaturen. Det är ffs -23 grader ute. Imorse hade det varit -28! Jag trodde inte att det skulle bli så kallt igen? Jag älskar snö å tycker det är mkt bättre att det är just snö en bara massa blask. Men när ska det ta slut? Jag börjar bli liiite less nu faktiskt. Våren får gärna sätta fart..

Dagens planer är ännu inte planerade , tror inte att det blir utgång iaf. Jag ska ändå inte dricka pga en anledning som jag inte har lust att bryta. Och då känns det lite B att ens gå ut. Kul att kolla på när alla andra svampar super sig fulla ;P njaae. Vi får se om det blir en date med Fam Sanders istället , det pratades om det igår iaf..

 
TTYL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0