Fredag snaaaart ; )

Hiho : ) har lite rast just nu så sitter i personalrummet å njuter av tystnaden! Det jobbiga är bara att man blir sp sjukt trött när man sätter sig ner efter att man ätit osv. Idag (och imorgon) är det en lååång dag! Slutar inte förrän kl 17, känns lite sådär! Men jag är glad att jag får jobba å på den här förskolan kan man inte annat än trivas! Men det tar på krafterna att jobba med små barn, när jag kommer hem går jag omkring som en zombie tills det är läggdags typ! Ska bli riktigt skönt med fredag imorgon : ) (Nu låtsas vi att jag hoppar ner lite å börjar på ett nytt stycke, sjukt irriterande detta att all text bara blir en enda klump!!) Igår var jag hos Jessica å fixade håret, sköönt som faen! Nu är jag blond som tusan, skönt att slippa den hemska utväxten! Jag var även "duktig" å klippte lite mer än jag eg ville! Det var så slitet så jag skulle nog ha behövt klippa X antal cm till men det vägrar jag! Skulle ni se mig nu så skulle ni troligtvis inte se ngn skillnad på längden men I caan feel it! ;P vaxade även ögonbrynen, det var ju jäkla smidigt asso så det kommer jag nog fortsätta med! Det gjorde dock lite ont! Fattar inte hur verro klarar av det, hon skriker ju fan när hon skiter! ( haha, nerå men hon är överkänslig ) hiih.. Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: veronica

hahaha

jag o sis diskuterade igår vad det e jag har varit med om som gör att alla tycker att jag e så känslig... jkag anser mig själv vara e stark person :D

<3

2010-01-21 @ 12:20:36
URL: http://metrobloggen.se/vonkelivunk
Postat av: Mli

Och vad ska ni göra ikväll då? vi ska bara vara hemma, kom gärna om ni vill. Puss

2010-01-22 @ 12:08:48
URL: http://montanadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0