Byta mage , ngn?

Nu har jag tänkt blogga typ 5 ggr idag men det har liksom inte blivit av , inte haft ngn lust å inte haft ngt att skriva! Det har jag iofs inte nu heller då det verkligen inte hänt ett skit idag! Väldigt självförvållat dock. Jag vaknade med en hemsk j-a mensvärk å visste inte hur jag skulle ligga/sitta/stå/gå för att det skulle känns så bra som möjligt! Åh inga Ipren hade vi heller. Lyckades efter mycket om och men somna om. Åh sedan sprang Robban till affären för att köpa snus å kom hem med en hel ask Ipren åt mig - lycka <3 måste bara säga att det är ju helt kalas att de börjat sälja Ipren å lite annat välbehövligt i vanliga mataffärer nu...

Sen har jag mest gått omkring här hemma å känt mig som en svullen flodhäst , haft mindre mensvärk än tidigare på morgonen/dagen men helt försvann det icke. Och när jag har mens känner jag mig bara allmänt tråkig , ful och grå - eller nåt! Tittade lite på Robinson , har ej följt det men hatar redan den där j-a Anders! GUBBE! Jag håller på gamlingarna , han som blev utröstad i dagens program men ändå inte åkte ut (In ur face Anders!!) och sen där där andra gamle mannen , ni vet?!

Imorgon blir det lite träning igen , med mum and honey. Åh juste , jag fick en plats på torsdagens Affropass - ännu mer lycka <3 mamms ska med å så ska även Camilla å Julia köra - fun fun : ) hoppas bara att jag hinner dit i tid , slutar inte jobbet förrän 17 och det börjar 17:30. Måste hämta ut biljetten senast 17:20 men mamma hämtar mig direkt efter jobbet så jag borde hinna faktiiisss..

Avslutningsvis så måste jag bara säga att jag är väldigt stolt över mig själv just nu! ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0