Braig dag idag : )

Datorn är urladdad å jag orkar inte hämta sladden så jag bloggar lite från mobilen istället, nästan lika enkelt ju! Enda som stör mig är som sagt att det inte går att dela texten i stycken!

 Bakningen blev mycket lyckad, brödet blev jättegott å är väldigt nyttigt! : ) Försöker att inte äta så mkt bröd just nu men detta blir perfekt att unna sig då-och då! Sitter i soffan å tittar på Paradise Hotell nu, störigt att Franceska är tillbaka, jävla surf*tta!

Förresten, jag har fått jobb hela nästa vecka på den här braiga förskolan jag varit på nu i 2 dagar! Fast på avdelningen brevid. Känns verkligen jätteskönt! Åh jag är så glad över allt positivt jag fått höra om mig själv av dessa människor idag, det stärker mig till tusen : ) Avslutar med att säga att jag älskar min Robban soo mutch <3



(Jag har delat upp inlägget i stycken på datorn i efterhand , så att ni inte undrar vad jag yrar om ovan tänkte jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0