2 år <3

Ligger nerbäddad i sängen just nu! Slutade jobbet klockan 13 så runt halv 2 la jag mig i sängen å har sovit tills nu typ! Alltso 3 timmar, vaknade av att det var helt mörkt å fattade ingenting, det känns precis som att jag nyss kom hem å la mig här ;s mår inte spec bra, genomförkyld å matt, vet inte om jag har feber?! Hoppas verkligen inte det, jag ska jobba imorgon! Men det känns lite som ett febersympton de där att somna i flera timmar å sedan inte fatta nånting typ! Jag skulle lätt kunna somna om nu igen!

Robban är på körskolan så väntar på att han ska komma hem! Vi firar 2 år idag : ) guu vad fort tiden går, helt sjukt! Fick ett jättesött SMS av honom förut å kan inte annat än hålla med innehållet av det smset <3 vi kommer inte fira på ngt spec sätt idag, vi skjuter på det till den 27e feb när vi ska till Grand å det : ) R ville hyra sviten i år också nu helgen som var men jag tyckte det var lite onödiga kostnader när vi ändå ska dit snart! Anyway, jag vet att du läser så jag vill bara säga att Jag Älskar Dig, det är underbart att få vara din!!

Kanske hörs senare? Annars får ni ha en toppenkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0