Vi fick den xD

JAAAAAAAA! Jag är så glad , vi fick lägenheten vi var å tittade på. De ringde nyss å sa det! Vi ska bara ner å visa arbetsgivarintyg så att de ser att vi har inkomst osv. Jag hade en känsla av att vi skulle få den men ändå så var jag så skeptisk! Fyfan va glad jag är : ) Så den 1 maj flyttar vi till St Persgatan! Närmare city vilket vi ville och så till en större å finare lägenhet!! Happy happy happy : )

Ska ner till stan när R kommer hem,  köpa lite småsaker , förbi å visa upp arbetsgivarintyg å det, käka sallad på paus och sedan ska vi promenera upp till tha sanders å mysa lite.

Här kommer en bild på huset vi kommer bo i : )


Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis till lägenheten:D vad roligt!

Är det en 2:a eller 3:a? Hyres eller?

Puss

2010-02-16 @ 19:20:37
URL: http://shineing.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Är det i samma hus som god vän?

2010-02-16 @ 21:45:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0