Vad är en intressant blogg?

Blogglusten = noll idag! Men får lite småpanik när jag inte ens uppdaterat en gång. Tvångstankar? xD Nerå , men jag tycker ju om å blogga även fast det oftast är om helt ointressanta saker. De enda som kan tycka min blogg är intressant är de som känner mig typ , inte ens dem haha ;P men men. Det är ju upp till er om ni vill läsa eller inte. You don´t have to! Ibland skulle jag vilja bli lite mer personlig i min blogg , dela med mig mer av mina innersta tankar å annat skit men det går liksom inte. Alla har inte tillhörighet till mina innersta tankar och detta är ju en offentlig blogg som är till för alla som vill att läsa. Det går liksom inte att yra loss om allt jag kanske skulle vilja. Men vad är eg en intressant blogg för er?

- En blogg som bara handlar om mode?
- Mammabloggar?
- Fjortisbloggar?
- "Porr" bloggar dvs tjejer som bara lägger upp nakenbilder dag ut & dag in?
- Gaybloggar? (Amir är rätt skön iofs)
- vardagsbabbel bloggar?

Personligen så tycker jag om att läsa mina vänners bloggar,  det är kul då man alltid vet vilka personerna de skriver om är , att se bilder osv. Jag kan dock inte låta bli att följa intrigerna i vissa av dessa fjortisbloggar även om jag eg tycker dom är sjukt löjliga å helt j-a B! Alla dessa "nakenbloggar" , syftar speciellt på en tjej som jag kikat in hos då&då. What´s up with den liksom , jaa hela sverige har sett dina tuttar , ditt arsle och mkt mer hur många ggr som helst nu? Hur kan det ens vara roligt att ha en sån blogg? Det kanske sitter gamla gubbar å gör gud vet vad åt denna tjejs bilder å kan man se det som ngt positivt? Hennes kommentarer är oftast: "Din äckliga jävla h*ra , slampa bla bla bla , listan kan bli lång" bortsett från ett par kommentarer från "Björn" å några mer gubbnamn som önskar mer närbilder å hit o dit? Hon har till och med stängt av kommentarsfunktionen nu pga av all skit folk skriver. Hon måste känna sig jättelyckad - NOT!

Åh så har vi mammabloggar, vissa är så himla härliga att läsa. De får än att verkligen längta tills man själv befinner sig på den punkten i livet. Sen finns det endel mindre intressanta! Men en blogg , som inte var en mammablogg från början men som med åren blivit det är Ellens blogg , den är helt underbar å det var så himla kul att följa hennes graviditet fram till födsel osv. Den tycker jag ni ska besöka --> www.ellene.blogg.se

Aja , ha en trevlig kväll ;P


Kommentarer
Postat av: Ellen

Nemen oj vad gullig du är!!! Sötaste du!! :-)

2010-02-27 @ 08:10:22
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0