Onsdag och nu är det helg för mig ; )

Tudiluu! Här sitter jag å gottar mig över att det redan är "helg" för min del ; ) muhaha. Nerå såhär ligger det till: som alla som läser min blogg vet så är jag fortfarande inte frisk osv. Så nu bestämde jag mig för att inte sätta upp mig som tillgänglig för jobb torsdag & fredag , utan jag ska vara hemma å vila upp mig - ta lång helg å hoppas på att jag mår mycket bättre på måndag! För på måndag börjar jag mitt 4 månaders vikariat å då vill jag vara frisk , pigg å glad ; ) Jag hoppas verkligen att jag kommer trivas..

Var bjudna på inflyttningsfest till camilla å henke på lördag också , men skippar det. Satsar på hälsan ; ) vi ska dessutom på dop på dagen och på fredagskvällen samt på söndag ska vi hem till vonkan. R ska tapetsera ett rum åt dem å jag tänkte hänga med vonkisch. That´s my plans so far..

Kommer sakna mina små smultronbarn nu under dessa 4 månader. I just love that place. De måste ringa mig efter vikariatet , men de tror jag att de gör : ) Idag fick jag natta barnen alldeles ensam , har bara gjort det tillsammans med annan personal förut pga att det varit så mycket barn som ska sova. Men idag var det bara 5 eller nåt. Det gick jättebra, alla utom 1 somna typ direkt. Och den som ej somna blev jag varnad för innan. Att han skriker/gråter sig till sömns dagligen , alltso att det typ är hans sätt att somna?! De sa det så att jag inte skulle tro ngt var fel eller så , så förberedd på det la jag mig lite halvt brevid honom. Fick kämpa med att få honom att lägga sig ner för han skulle bara sitta upp å pyssla med allt å då blev han ledsen i typ 5 sec. Sedan låg han där å pilla med sina fötter å allt möjligt å efter ca 10 min snarkade han som en tok efter att jag killat han lite i håret. Lilla gubben , han är så söt att ni skulle dö om ni såg honom ( :

Nehe, nu ska jag mysa till det i soffan tillsammans med min gooos. Har nyss badat å gjort ansiktsmask så nu är jag redo för en massa mys , hihi ;P


Kommentarer
Postat av: mor

jag är jättte glad för din skull,eller er skull att det ordnat sig med jobb en tid framöver....puzz.

2010-02-24 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0