Ngn som vill flytta hit? ; )

Har haft en jättemysig dag tillsammans med Carro & Camilla. Jag & Carro möttes å knallade hem till Camilla för en fika och titt på deras nya lägenhet - den var jättefin! : ) Drack lite kaffe,  käka melon å babblade på som galningar! Sedan tog vi en promenad till Vilbergen för att jag skulle kolla i den där möbeloutlet affären som ligger där , skulle titta på köksbord + stolar men tyckte inte att de hade så mycket! Eller ett bord med stolar men det kostade 8000:- å så mycket har vi inte lust att lägga! Så vi får leta vidare : ) Efter den långa promenaden och besöket där så slog vi oss ner på ett café som låg där , satt å babbla å så dök vickan upp utanför fönstret så hon joina oss ett tag! Jättetrevligt : ) vi blev bjudna på rajraj hos henne den 27:e ;P mysig dag iallafall..

Nu är jag hemma å vi har nyss käkat lite och så har jag varit flitig å dammsugit å torkat golv! Längtar som bara den tills vi flyttar ( : sa upp vår nuvarande lägenhet idag också! Så om ni vet ngn som är intresserad av en 2:a på himmelstalundsvägen, 49 kvadrat , 4151:- i månaden , el å kabeltv ingår så kan ni ju hojta till : ) Helst ngn som är villig att flytta in den 1 april men annars den 1 maj!

Imorgon ska jag jobba i klockaretorpet på ett dagis. Och det roligaste av allt är att det är på Alicias avdelning : ) Undra hur hon kommer vara , blyg? Eller jätteglad? Vi får se  ; ) de skulle ha pyjamasparty med popcorn å grejer imorgon haha , vilket röj! Lite jobbig tid 8-17:30! Det blir en lååång dag. But I need money så det är bra..

hörs da.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0