Minisemester ;P

Idag känner jag mig inte på ngt roligt humör , eller det kom nu på eftermiddan typ. Känner mig trött , känner att mensvärken är på g åh ja , bläh typ! Har absolut ingenting å skriva så vet inte varför jag gör det :P

Idag har vi iaf fixat tågbiljetter , presenter osv inför helgen. Ska bli skönt å kul att åka bort en sväng. På tal om att åka bort. Den 9:e till 11:e april åker vi till Prag. En weekend tillsammans med Robbans lilla firma och bäst av allt är att hans chef står för kalaset : ) tycker det är jättegulligt att vi "fruar" blir medbjudna : ) Det blir nog jättetrevligt å mysigt..

Imorgon ska jag jobba på favvostället , fast inte på min favorit avdelning : ( men jag får ju träffa dem å säga -hej! iaf. Slutar tidigt , 13:15 å det är så j-a lyx ; ) då ska jag ner till stan en sväng. Åh så kanske se om Carro har landat på generalsgatan? ; )

herrå


Kommentarer
Postat av: Jaquelen

En produkt som jag rekommenderar är Herbalife därför att det har verkligen förändrat mitt liv till det bättre.

På 21 dagar kan du gå ner väldigt mycket, t.ex min svärmor gick ner 7 kg! De är även extremt goda och ger dig mer energi.

Herbalife finns i över 70 länder och miljontals människor i dessa länder använder deras produkter för att DE FUNGERAR. Jag bestämde mig för att börja sälja deras produkter efter resultaten jag såg och på min blogg kan du beställa hem dem, men om du vill ha de billigare så har jag 20 st auktioner på Tradera.com



Ha det bra

2010-02-11 @ 09:05:08
URL: http://herbafitness.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0