Hatar när saker krånglar!!!!

Fyfan vad lack jag blir när saker inte går som det ska - MORR säger jag bara. När R kom hem åkte vi till stan för att skriva på kontraktet till lägenheten. De papper vi hade med oss dög inte för damen som tog emot oss så nu måste vi fixa ytterliggare ett papper och det ska vi göra ikväll efter kl 21 för att R´s chef åker till egypten imorgon! Bara hoppas att det blir rätt papper å uppgifter nu då så att damen på hyresb blir nöjd. Vi måste lämna detta innan fredag å som sagt så åker ju R´s chef imorgonbitti! Lite krångligt bara att man jobbar från 8-16:30 imorgon å dom har öppet mellan 10-17. Får se hur det går att lösa!

Efter allt krånglande där så gick vi till Nordea för att jag skulle sätta in lite pengar på mitt konto och självklart så var det stängt då? OHH! Så vi åkte till stan helt i j-a onödan å just nu är jag bara sjukt irriterad! Blev ingen sväng förbi sanders för vi båda blev på kasst humör å ville bara åka hem..

Köpte ny concealer på stan och 2 nya nagellack och som att det inte räckte med besvikelserna skrivna här ovan så söööög lacken , de täckte inte ett skit å jag hatar att behöva måla 2 ggr.

FUCK OFF!

+ så är jag lite fundersam å besviken över en grej , varför blir inte jag tillfrågad liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0