Har du en snippa?

Hallojs : ) vi har precis käkat lite , så nu sitter jag här å är mätt i magen. Ska snart fylla upp badkaret , tända lite ljus å lägga mig å chilla. Lyssnar på ngn låt svinhögt som Robban har fattat tycke för. Han som alltid hatat min musik (Hardstyle) visade mig nyss en lite hardstyle liknande låt så från och med nu har jag sagt att det är frittfram för mig att lyssna på Hardstyle/Hardcore ; ) mohahaha..

Vet ni vad en liten kille frågade mig på jobbet idag? "Har du en snippa" hahaha. Han visste ju svaret men tyckte att det var väldigt roligt att fråga så. Jag började skratta å visste inte riktigt vad jag skulle svara men tillslut fick jag fram "Jaa , det har ju alla flickor vetu väl". Han berättade även att han ville att ngn av tjejerna i Let´s dance skulle vara han syster för dom är så himla söta! Goa unge...

Mamma har satt griller i skallen på mig nu, hon ringde förut å satt å kolla resor. Antydde lite lätt att vi kanske skulle boka ngt till Sept. Fan så sugen jag blev , skulle vara härligt att ha ngt att längta till : )

Aja , badet kallar ; ) TTYL..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0