Happy feelings!

Alicia Keys - Try sleepin with a broken heart spelas på repeat just nu - älskaaa! Och så har vi Maskinen - dansa med vapen på en stark 2:a plats - den får mig på strålande humör just nu : ) Ser fram emot den 13:e mars , massa grym musik , alkohol , bästa brudsen , can´t be better liksom..

Solen lyser ute å det är riktigt skönt faktiskt , att solen är framme gör mig såå mycket piggare. Längtar så grymt mycket efter våren , men det lär väl dröja innan man ser skymten av den! Jobbandet gick bra idag , inte lika rolig avdelning som min favorit men det funka bra , har 3 dagar till inbokade på denna avd. Känns bra. Skulle ev ha fått jobba där imorgon också men det kunde jag ju ej eftersom vi åker till Stockholmo.

Jag har haft en j-a huvudvärk idag. Men med 1,5 treo så blev det genast bättre. Jag har kommit på det , att treo fungerar mkt bättre å snabbare för mig än tex Ipren. Hade tänkt åka hem å vila nu efter jobbet just för att jag hade så ont i huvudet men nu känns det bättre å jag funderar på lite städning ist , skulle behövas! När R kommer hem ska vi ner till stan en snabbis , sedan ska vi svänga förbi hos Carro & Peter. Carro kom ju hem igår så vi skulle ses en sväng idag eftersom vi åker bort över helgen. Nu är btw även carro ägare till en Iphone efter mycket eftertanke! Tror inte att du kommer bli besviken , Iphone är den bästa uppfinningen nånsin ; )

Kl 18 ska vi kolla på en lägenhet också -förväntansfull! Jag hoppas den är fin : ) men är den det å man skulle vilja ha den å tackar ja så är den väl ngn annan jäkel som får den =| haha , nej jag är väl inte negativ heller? Jaja , vi får se. Slutstation idag blir ev Fam Sanders , vi pratade om att ses så vi får se vad klockan blir och om de är hemma å har lust att ses?!

Vill även ägna ett par rader till min kära pärla , jag tror du vet vem du är! Jag vet att du inte är så mkt för att prata. Vill bara att du ska veta att jag finns här,  närsom om du vill prata eller bara ha mig där! Jag älskar dig stumpan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0